Precious
시즌 5, 에피소드 7: Briscoe and Logan (Jerry Orbach, Chris Noth) become suspicious of a woman (guest star Julie Boyd) who could be suffering from Munchausen syndrome by proxy when her husband (guest star Kevin O'Rourke) reports their infant daughter missing.