Predators
S2, E7: Discover weapons that ruthlessly target the enemy including, spy in the sky Global Hawk, the Small Diameter bomb and the Laser J-DAM (Joint Direct Attack Munition), the Dragon Fire II mortar, and the super powerful machine guns from FN Herstal.