Prepare for the Interview
S1, E3: Yor moves in with Loid and Anya. Now that they are a family, they need to prepare for the interview. But Loid realizes with how Anya and Yor currently are, the interview probably won't go well. In order to make sure they all understand how an upper-class family should be, Loid decides that they should all go out as a family. They go to the theatre and a museum, but it's just not clicking with Anya and Yor. Twilight begins to lose hope, but...