Presenting Lorelai Gilmore
Сезон 2, серия 6: Emily requests that Rory partake in a debutante ball. To everyone's surprise, Rory agrees. After asking Rory's father, Christopher, to present Rory to society, Lorelai finds herself attracted to the new, more responsible man he has become.