Pretty Hate Machine
S3, E20: Gordon races against the clock to save the city from the Alice Tetch virus when Lee Thompkins intercepts with a plan of her own. Meanwhile Alfred sees a significant change in Bruce Wayne after this work with The Shaman; and some of Gotham's most deranged villains band together. Jada Pinkett Smith returns as Fish Mooney.