Pretty in Blue
S7, E8: In an attempt to prevent a distressed Alice from running away, Henry and Ella follow her into Wonderland. Once there, Henry realizes that Ella has a surprising connection to this strange world. In Hyperion Heights, Jacinda reconnects with an old friend in a last ditch effort to regain custody of Lucy.