Porque el amor manda Primer día de trabajo
S1, E4: Jesus gets his job at Avon again and begins his first day on the job under the scorn of the secretaries and the ridicule of Fernando. At lunch, the accounting colleagues make Jesus' life miserable with inappropriate questions.