Primer encuentro
S1, E1: Joselyn berates Gabriel for his lack of love and believes that he has another woman. Juan Cristobal meets Paulina in Italy. Mariangela travels to the city in search of Candelaria and meets Gabriel, who gets impressed with her beauty.