Prince or Princess?
시즌 1, 에피소드 4: Natti and Raphy host their families at the new house as they all land in Miami for the babyshower. As the couple finds out that they are expecting a girl, they begin to decorate the nursery and talk about having the baby in the Dominican Republic in honor of both Raphy's dad and Natti's roots. However, when Natti unexpectedly goes into labor... all of their plans are called into question.