Prince Wednesday Finds a Way to Play / Finding a Way to Play On Backwards Day
Сезон 1, серия 5: Daniel and Katerina Kittycat are playing "house" today at school. Prince Wednesday wants to play too, but he wants to be a loud dinosaur. Katerina tells him that loud dinosaurs are not allowed! Luckily, they find a way to play together with Prince Wednesday as a quiet, friendly dinosaur.