Princess Mia Sows Seeds
S1, E3: Princess Mia has arrived at the prestigious Saint Noel Academy. Still desperate to avoid the guillotine, she decides to avoid individuals that might contribute to that fate. However, her reputation precedes her, piquing the curiosity of her peers.