Prison Break, Hell Yeah!
Сезон 1, серия 5: Kite Man, Golden Glider, and Bane attempt a complicated rescue mission at The Pit. Back at Noonan’s, Malice fields unexpected visits from her boyfriend and a Gotham City health inspector.