Prisoner's Dilemma
T2, E16: Dr. Reese (Sarah DiPillo) is contacted for help by a troubled teen in a psychiatric facility and Dr. Manning (Torrey DeVitto) tries to help parents make a decision about their comatose daughter's surprise pregnancy. April (Yaya DaCosta) begins to deal with repercussions from her personal life. Meanwhile, Dr. Choi (Brian Tee) and Dr. Rhodes (Colin Donnell) work to save both a young girl from Ecuador who collapsed mid-flight, as well as her mother, who made great sacrifices for her daughter. S. Epatha Merkerson, Oliver Platt, Nick Gehlfuss, and Marlyne Barrett also star. Sophia Bush and Ato Essandoh guest star.