Сезон 4, серия 3: The Republic and Mon Calamari forces have been defeated and captured by Riff Tamson, who seeks to rule Mon Cala as its new king, backed by the Separatists. With Ahsoka's help, it is up to Prince Lee-Char to unite the people of his planet -- Mon Calamari and Quarren alike -- to rid the oceans of the Separatists invaders.