Law & Order Privileged
S5, E18: The stabbing murder of a husband and wife prompts Briscoe and Logan (Jerry Orbach, Chris Noth) to investigate Steven Bartlett (guest star Eddie Malavarca), an alcoholic who was abused as a child.