Pro Tiki/Con Tiki
S6, E15: When Bob’s friend, Warren, comes to town, he makes an offer to invest in the restaurant. Bob is thrilled that it finally could get a much-needed makeover, until he learns that Warren has some strong interior design choices in mind. Meanwhile, Warren’s visit means one of the kids must give up their bedroom.