Probing the Cosmos from Space
Сезон 1, серия 1: Prepare for your cosmic journey by surveying NASA’s space exploration strategy. Although human spaceflight gets the lion’s share of publicity, the greatest scientific discoveries in space are the work of planetary probes and space observatories. Learn why this approach has paid off so spectacularly.