Problemas con una hija
S1, E4: Fernando discovers that Isabel is the teacher of his daughter Marisol and is helping her to find Juancho. Marisol decides to show her dad that she is not immature and goes to Acapulco looking for Juancho, but he goes to the city looking for her.