Profiler, Profiled
S2, E12: Morgan is arrested as a serial killer after he goes home to Chicago to visit his family. Because the detective making the arrest had used a profile provided by Gideon, the team travels to Chicago to help the local authorities find the real killer and exonerate Morgan.