Programmed for Murder
S8, E18: Jessica (Angela Lansbury) tries to clear Dr. Hazlitt (William Windom) after he is threatened with a possible malpractice suit when the owner of Cabot Cove's computer company dies. Guest stars: Hunt Block, Alex Hyde White.