S1, E4: In Chicago, Tim and Tickle track down the recipe for Al Capone's legendary Prohibition-era gin. When Howard uncovers a 1920s clawfoot bathtub, the three shiners fire up their vintage-style still in hopes of tasting the hundred-year-old lost spirit.