Project Green Light
시즌 1, 에피소드 2: The Lower Merion School District hires a prominent law firm to conduct an investigation into the spying allegations. The investigation reveals a startling discovery: over 56,000 images were captured from students' laptop webcams and dozens of students were recorded in their homes. The Robbins' attorney digs further, uncovering disturbing revelations from behind the scenes.