Project Runaway
S4, E11: Dixon struggles with temptation as he tries to make his way back into the music world, while Annie confronts Jeremy, who stands in the way of her inheritance. Naomi and Holly embarrass themselves in front of Janice Dickinson at a fashion show, while Navid reaches a breaking point with his uncle.