Projection
S3, E7: In the Hometown Date episode, Rachel pushes Serena to make a choice which sends her down a path of uncertainty. To Rachel's horror, Quinn pulls a dangerous stunt which forces Serena to save the day. Chet gets a tempting proposition from Gary.