PROLOGUE
S1, E1: At Fólkvangr the Gundam Lfrith is undergoing operating tests in the Vanadis Institute's laboratory. The Lfrith has not yet managed to meet the conditions imposed by the council, and test pilot Elnora Samaya is growing impatient.