Prom-asaurus
S3, E19: Brittany goes into high gear as class president to spearhead the prom. Then, after prom king and queen nominations are announced, the kids kick into campaign mode, and some of the outcasts organize a rival celebration. Musical performances include “Big Girls Don’t Cry”, “Dinosaur”, “Love You Like A Love Song”, “What Makes You Beautiful” and “Take My Breath Away”.