Prom Queen
S2, E20: When the entertainment for prom falls through, Principal Figgins asks New Directions to perform at the dance – much to prom coordinator Sue’s dismay. Things get heated as the competition for prom king and queen draws closer. Musical performances include “Rolling In The Deep”, “Friday”, “Isn’t She Lovely”, “Jar of Hearts”, “I’m Not Gonna Teach Your Boyfriend How to Dance With You” and “Dancing Queen”.