Promised Land
S1, E10: Down two men and with the 1980 NBA Championship on the line, the outnumbered Lakers look to an unlikely source for inspiration. In Philly, Earvin faces off against his role-model-turned-rival Dr. J, while in LA, Haywood grapples with his own worst enemy: himself.