Promises and Temptations
S2, E1: After the assassination of Flaín, the Count of Leon, many point at Ruy as the culprit. Meanwhile, the one from Vivar is forced to go back to Zaragoza, where he was sentenced to death for having lain with Amina, the Emir’s daughter. In Leon, Urraca finds out that Jimena and Ruy are in love, and schemes a plan to gain benefit from this information.