Proof Of Concept
S1, E3: Nick, Izzy and Ronald's fundraising is off to a slow start, but Ronald spots an opportunity with a neighborhood VIP. Rask and Maddie catch wind of GenCoin just as Andy tells Nick the truth about Rask. Nick makes a promising business connection.