Proof
S1, E8: Maddy starts interning for the colony’s greatest scientist (guest star Robert Coleby), and her life is put in danger when she discovers a terrible secret. Meanwhile, Josh makes a deal with the devil in order to solidify his plan to bring his girlfriend from the future to Terra Nova.