Propriety
시즌 1, 에피소드 1: When the charming but ethically dubious Chinese headman Wei Shing stumbles across a valuable new gold seam on the frontier, he sets to figuring out how to enrich himself as much as he can. But when the body of a murdered European woman turns up on the Chinese walking trail, he finds himself implicated and speeding towards disaster, both for himself and his people.