Prosthetic Hands, Countertops, and Corn
Сезон 1, серия 2: Recycling visionaries and chemistry wizards work hand in hand getting a second life out fridges giving a second chance to people in need. Dead batteries are being brought back to life to energize the world in a whole new way.