Prostitutes and Gelato
S4, E24: Charlie and Alan must confront their "daddy issues" when Evelyn's new boyfriend, Teddy (ROBERT WAGNER - "Hart to Hart"), invites them to Las Vegas on his private jet. MIKE CONNORS ("Mannix") guest stars as Hugo.