Protect Us
S4, E3: Malcolm builds space for Muslims in the Harlem community, meeting new member Betty Saunders. As romance builds between the two, a confrontation with the police puts Malcolm in the spotlight. As the Montgomery Bus Boycott intensifies, Martin and his new family are faced with concerns about their safety. In the end, both find themselves ascending to heights they could have never imagined.