Proteus
S2, E17: After the machine gives Reese and Finch six numbers at once, their search for clues leads them to a coastal town where they are forced to ride out a storm with a group of locals in a police station. However, as the weather rages outside, a sinister situation arises inside when they realize there is an unidentified killer hiding among them.