Proverbs 20:6
S1, E5: Margaret’s confidante, Franklin, uses Mardi Gras to reflect and honor his mother’s memory. Meanwhile, Reverend Paul and Eric – much to Margaret’s dismay – appear in a political commercial for the local Governor, Virgil Love, and Ginger gets pulled into the debacle once it’s revealed that Sin Wagon has dirt on the Governor.