Proving the unlikely
시즌 1, 에피소드 3: Tamara attempts to get her family’s authorization to stay at her grandparents’ house. She visits them at their nursing home and promises to spend Pesach with them, after years of skipping family gatherings. Laura and Juana accompany her to an event organized by Ofelia, the waitress at Ladorada, to which Tamara wants to go with dubious intentions.