Psy vs. Psy
S2, E3: Following the trail of a counterfeiter, the "Feds" show up in Santa Barbara with their own version of Lassiter and their very own "Shawn," spawning a rivalry and causing our cast to ban together for the first time to save the integrity of the department and prove who has the better psychic.