Psych Out
S9, E16: The team must investigate the apparent suicide of a Navy reservist with a high security clearance. Suicide is the apparent cause of his death, but is it the right one? Gibbs and Dr. Samantha Ryan of the PsyOps Division race to solve the mystery of the Navy reservist's death.