P.T. & A.
S9, E4: Following a PTA meeting, Debra comments on Ray's sloppy attire, and Ray tells Debra that he overheard one of the mothers say that she looked "trampy." Amy does not help matters when she admires Debra for wearing "young" clothes that aren't necessarily age appropriate.