Pt. 1, Chapter 1
시즌 1, 에피소드 1: New York City, 1985. A gay couple's relationship is rocked by the revelation that one has AIDS; a young man named Joe Pitts is offered a job by conservative icon Roy Cohn--who also learns he has AIDS.