S1, E1: This special episode explores the crimes of infamous serial killer Lonnie Franklin Jr. who preyed on women in South Central Los Angeles over a span of 25 years. Narrated by award-winning actress and producer Regina Hall, the gripping true crime tale is interwoven with the real-life story of the search for an elusive killer and the fight for justice in a Los Angeles community.