S1, E6: A fight with Joe leaves Louis badly scarred; Roy plays a final practical joke on Ethel; Prior wrestles the Angel and then addresses a review board in Heaven; Harper heads out West; Prior, outliving his diagnosis, pays a visit to his favorite angel and vows to keep living--free of secrets.