Public Enemy
S3, E18: During an attack on the mayor's office, Ray is critically injured. Felicity is pleasantly surprised when her mother, Donna Smoak, shows up at the hospital to offer her support. With the SCPD out in full force looking for the assailant, Oliver and his team work hard to stay one step ahead of the police to find the man responsible. However, things come to a head when Ra's al Ghul kidnaps Captain Lance.