Punishment in Panama
S1, E4: Clint Jivoin and Laura Zerra are Naked and Afraid on a Panamanian island for 21 days. Plagued by sand flies and threatened by snakes and crocodiles the pair have to stick together using all their skills and experience to survive in the tropical hell.