Punkin Chunkin
Сезон 3, серия 9: When an old neighborhood kid returns to town as a hugely successful internet billionaire, it gets Phil thinking of what could have been. Jay feels Manny could use a little dose of constructive criticism, and Cameron is offended when Mitchell questions the authenticity of his colorful childhood stories. It all comes to a head at Thanksgiving with the family divided between the "Dreamers" and the "Pritchetts" -- and nothing settles the score like a punkin chunkin challenge.