Puppy Love
시즌 9, 에피소드 8: Sipowicz and Clark investigate the murder of a hispanic worker, while Medavoy and Jones search for a puppy-knapper who stole valuable champion bulldog pups. McDowell gets a new partner--Rita Ortiz.