시즌 5, 에피소드 14: After exercising his disdain and authority over Chief Boden (Eamonn Walker), Chief Anderson (guest star Michael Hanrahan) reassigns members of 51 to various houses around town, citing the need for improvement. The ramifications are felt by the crew, who are left to make the best of their respective situations in their new surroundings. Boden fights to repair the situation, but it just might be out of his control. Elsewhere, Severide (Taylor Kinney) toils over an important decision.