Pushing Buttons
S1, E23: When Charlie develops a new bad habit of pushing buttons, Gabe uses it to his advantage. Meanwhile, Teddy has to shoot a scene of an important moment in her life for film class, and chooses when Amy and Bob told her they were expecting a new baby.